2015. július 24., péntek

6. Kritika (Egy Senki Naplója)



Tartalom


Mivel ez a blog egy úgynevezett „napló” , ezért az egyes témákról a saját véleményed írod le. Ami persze nem baj, hiszen ennek ez a lényege. Eddig még nem találkoztam hasonló bloggal, de szerintem nagyon szuper.
Próbáltam beleolvasgatni a különböző témájú bejegyzésekbe. A versekhez nem igazán értek, de ettől függetlenül elnyerték a tetszésem.
Az elején, amikor megláttam a blog címét, illetve elolvastam az előszót, azt gondoltam, hogy valamiféle személyes történetet fogsz elmesélni. A bejegyzéseid hasonlítanak egy-egy jól összerakott cikkre, jól fel vannak építve. Tetszik. Tényleg.
Többet nem igazán tudok mondani, hiszen a véleményeidbe, meglátásaidba nem köthetek bele (már ha bele szeretnék, de ez nem áll szándékomban).

Jó ötlet volt ennek a blognak a megnyitása, folytasd, és továbbra is maradj egyedi! :)

10/10


Lizus, x  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Milky Way