2015. július 6., hétfő

2. Kritika (Egyetlen éjszaka)


Kinézet


Az alap sablon jól szerkesztett lenne, ha szépen át alakítottad volna. De! Baj van a a betűtípusokkal; a cím legyen más betűtípus, vagy legalább dőlt, esetleg más színű (jobban kiemeli, és szebben mutat majd). Nem tudom, miért, de a bejegyzés szövege más, mint pl. a modulok szöveg, ezt is próbáld megváltoztatni, vagy lehet jól van beállítva, csak mondjuk Word-ben írod, és ha bemásolod mindig ki kell jelölni az egész szöveget, és megnyomni a 'Formázás eltávolítása' gombot, ezzel lehet, hogy megoldódik a probléma!

A modulok háttere egyszerűen nem illik a fejléchez és a külső háttérhez. A fejlécről pedig csak annyit szólnék, hogy elég elmosódott, és nekem egy kicsit üres is.

Végül csak bátorítani szeretnélek, hogyha te csináltad a design-t, akkor ez csak gyakorlást igényel, és néhány átalakítás után már sokkal szebb lesz. Ha pedig rendelted, akkor nem jó helyről, ajánlom, hogy keress meg minket, nagyon szívesen segítünk bármiben! :)

10/6


Történet


Meglepődtem. Őszintén. Hiszen azt kell mondanom, hogy kiemelkedően jó. Regényszintűen írsz. Látszik, hogy megvan mögötte a tudás, és az is, hogy nem csak belevágtál ebbe a történetbe, hanem komolyan utánanéztél a dolgoknak. Mindent pontosan tudsz, amit leírsz, és ezt érezni is végig.

Az alaptörténet nem rossz, hiszen orosz lányról én személy szerint még sose olvastam blogot, de nagyon megtetszett, már csak az írásod miatt is. Forma-1-es fanfictiont meg végképp nem láttam még soha, teljesen más kategória, mint a One Direction-ös darabok. Sokkal komolyabb, és talán egy, vagy két korosztállyal idősebbek jobban tudják értékelni a történetedet.

10/9


Íráskép


Mint már említettem, nagyon jól írsz, aránylag kevés hibával. Csak annyiba tudnék belekötni, hogy egy kicsit írj több összetett mondatot, így még kerekebb lesz az egész.

Azt muszáj megjegyeznem, hogy a szöveg egész jól tagolt, hiszen mostanában több olyan bloggal is találkoztam, ami olyan, mintha fogta volna a szerző, és egy levegővel leírt volna mindent, te meg csak ülsz a monitor előtt nézed a hosszú-hosszú szöveget, közben azon gondolkodsz, hogy hol is tartottál.

10/8,5

Lili, x.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Milky Way