2015. július 8., szerda

3. Kritika (Welcome back again here Styles)


Kinézet


Tetszik a blogod letisztultsága. Csak néhány színt használsz, de azok jól mutatnak együtt.
Nekem személy szerint bejön ez a design, szép munkát végeztél! :)
Azt viszont megemlítem, hogy a chat-ben kissé „láthatatlan” a fekete szín.

A modulok rendben vannak, a fejléc igényesen lett megszerkesztve, nagyon szép, de engem itt is zavarnak a betűk színei.
Igaz, hogy az elején említettem, hogy ez a pár szín jól mutat együtt, de a fejléc hátterével valamiért kevésbé néznek ki jól (számomra).

Ettől függetlenül csodás az összkép.

10/8


Történet


Az elején azt gondoltam, hogy nyálas lesz, és mindenhol csak a fiúkról fogok olvasni. Több hasonló blogot is olvastam (Harry a legjobb barát), de ez kiemelkedik közülük.
Leginkább az fogja meg az olvasót, hogy a főszereplő(k)nek mindennapi gondjaik vannak. Hiszen a való életben sem mennek egyszerűen a dolgok.


A legtöbb rész vége „befejezetlen” , így az olvasó már türelmetlen, mire megérkezik a következő. Illetve a sok szomorú rész után alig várja, hogy a boldogság apró jeléről olvashasson. Jól írsz, így tovább!

10/10


Íráskép


A helyesírással nincs probléma. Viszont néhány helyen előfordulnak apró elírások, vagy vesszőhibák. Ezen könnyen javíthatsz, ha átolvasod a bejegyzéseket, mielőtt közzé teszed.

A részek hosszúsága is ideális. A részek elejére beszúrt képek találóak.

10/10


Lizus, x

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a kritikát! ( először rossz helyre írtam ezt a kommentet :D Bocsi )

    VálaszTörlés

layout by Milky Way